lunedì 27 giugno 2011

Mie dor..



Mie dor frate, mie dor de toate noptiile albe, de mana ta, de fata ta de copil, de corpul tau micut, de inima ta pura, de zambetul tau, sa te enervez cand vorbesti la telefon, sa imi furi tigarile, sa ne prefacem Lady impreuna, sa adormim zambind, sa te tin in brate, sa ma strangi de mana cand tie frica, sa ma privesti cu dragoste, sa imi spui 'te iubesc' in cele mai proaste momente, sa ma linistesti dupa o cearta, sa te invelesc dupa ce adormi, sa ne uitam la telenovele impreuna, sa ne certam pentru inchetata, sa gatim impreuna, sa stai cu orele in baie, sa ma trezesc langa tine, sa te cuprind in noptiile fara stele, sa ne uitam la stele impreuna, sa vorbim despre viitor la masa din bucatarie in timp ce mancam biscuiti, sa fi mereu nemultumita de parul tau, sa ma indragostesc de tine din nou in fiecare zi, sa te ating, sa te sarut, sa iti simt respiratia, sa te rusinezi, sa imi trimiti mesaje tampite noaptea, sa ma suni de dimineata sa imi spui ' te iubesc' si apoi sa inchizi, sa te pierd in pat, mie dor de degetele tale care se potriveau perfect cu ale mele, de gandurile tale, de rasul tau inocent, de fata ta de dimineata, sa bei apa in fiecare noaptea, sa sari peste mine in pat si sa nu simt pentru ca esti slaba, sa te oftici ca sunt nesimtita, sa ma lovesti si sa te simti slaba pentru ca nu reactionez, sa plangi in bratele mele, sa iti fiu alaturi, sa iesim noaptea din casa, sa fi geloasa, sa fi a mea, sa dansezi, sa canti, sa tipi cat de mult ma adori, sa ma iubesti, sa te privesc visand cu ochi deschisi, sa iti ascult gandurile, sa te iert cand gresesti, sa te vad emotionata, sa te simti ' not enough'  cand defapt esti prea buna, sa fi nervoasa, sa nu imi vorbesti, sa te strambi, sa fiu eu pe primul loc, sa te fac sa zambesti, sa plangi de fericire, sa tipi uneori, sa fim bete impreuna, sa plangem impreuna cand suntem fumate, sa imi dai nume la sani, de firea ta calma, de cum ma ajutai sa nu imi fac rau singura, de cum ma tineai, de cum sarutai, ma atingeai, ma cuprindeai, ma iubeai, ma pur si simplu faceai sa simt ca sunt cea mai buna, sa fiu mereu fericita, multumita, implinita, sa ma simt pe masura, sa intarzi cand ieseam, sa te privesc cum dormi, privirea ta care spunea multe, sa facem dus impreuna, de primul loc in care te-am sarutat, de prima atingere, de scanteile din ochi tai, de clipele noastre, sa stam cu lumanari in baie, sa ne certam la cumparaturi, mie dor sa vorbim pana tarziu la telefon, sa ne plimbam de mana, sa ne certam pentru pc, sa iti fac poze, sa te desenez, sa spui ca sunt obsedata de tine, sa te privesc cu orele, sa te ascult cantand, sa te fac sa te simti femeie, de caracterul tau perfect, sa te privesc explicandu-mi ceva si la sfarsit sa nu inteleg nimic pentru ca eram fermecata, mie dor de prima data cand te-am vazut in rochie si m-am  indragostit din nou, sa ma surprinzi cu  cate ceva dar cel mai mult si mai mult imi lipsesti TU   fiind a mea.

Nessun commento:

Posta un commento